Hypnose Academy NL
  • Home
  • OldPain2GO®
  • Medische Hypnose
  • Basis training Hypnocoach
  • Hypnose bij kinderen
  • Hypnotische maagband
  • About
  • Contact
  • Procedures
  • Privacybeleid

* Restitutiebeleid en annuleringsvoorwaarden
​
​* Klachten

Restitutiebeleid en annuleringsvoorwaarden

* Tot 14 dagen voor aanvang van de training kunt u  de training/ masterclass kosteloos omboeken naar een andere datum, of het lesgeld retour krijgen  (exclusief inschrijfgeld).

* Wanneer u binnen 14 dagen voor het begin van de training annuleert, bent u wellicht het volledige deelnemersbedrag verschuldigd.
Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op, afhankelijk van de gemaakte kosten kunnen we bekijken welke restitutie mogelijk is.

* Bij onvoldoende aanmeldingen/ overmacht (o.a. Covid-19) houden wij ons het recht voor een training te annuleren. In dat geval informeren wij u minimaal 10 dagen van tevoren. In geval u dan de training wilt doorschuiven zijn daar uiteraard geen kosten aan verbonden of u kunt voor een 100% terugbetaling kiezen (inclusief inschrijfgeld).
​

* Boek geen hotels of reizen voordat u de bevestigingsmail voor het evenement heeft ontvangen ( uiterlijk 10 dagen voor aanvang van de training).

Klachten

Wij doen ons uiterste best om onze trainingen/ masterclasses zo goed mogelijk voor te bereiden en uit te voeren.
Indien er onverhoopt toch een klacht is willen wij deze zo snel en correct mogelijk behandelen met behulp van deze procedure. 

Stap 1
Indien een cursist een klacht heeft over Hypnose Academy of ingehuurde trainer, zal dit in eerste instantie informeel besproken moeten worden.  Bespreek dit met de trainer/ Leon Philips/ Famke Philips. Wij hopen dat de meerderheid van de problemen op deze manier kan worden opgelost. 

Stap 2
Indien de cursist het gevoel heeft dat het probleem/ de klacht niet is opgelost door de informele bespreking, dient hij of zij de klacht schriftelijk naar hypnoseacademynl@gmail.com te sturen met als onderwerp klacht.

Stap 3
Binnen vijf werkdagen na ontvangst van de schriftelijke klacht zal Hypnose Academy NL in geschrift reageren.
De cursist kan uitgenodigd worden om de klacht nader toe te lichten, dit kan zowel telefonisch als in een georganiseerde (online) vergadering. Na het telefoongesprek/ de vergadering zal Hypnose Academy NL de cursist binnen 10 werkdagen schriftelijk op de hoogte brengen van elke beslissing of ondernomen actie. De beslissing is definitief.


Trainer
​Leon Philips

📞 +31 610930235
Hypnose Praktijk Philips

Administratie
​Famke Philips Jansen

📞 +31 610308508
Leon Philips Coaching en Training 
KVK  64178455
Bank NL70 KNAB 0603 7774 73

Like en volg de Facebookpagina

Contact
  • Home
  • OldPain2GO®
  • Medische Hypnose
  • Basis training Hypnocoach
  • Hypnose bij kinderen
  • Hypnotische maagband
  • About
  • Contact
  • Procedures
  • Privacybeleid